Rabu, 19 Mei 2010

Hari Terakhirku Bersamanya

Angah kata rupa saya seperti jutawan Lubnan..gurauan terakhir dan riang hatinya melihat saya..saat indah bersamanya akan kekal bersama saya hingga akhir hayat yang tak akan saya kongsi bersama orang lain.

Allahyarham Al Fadhil Ustaz Hj Zuber Hj Abdul Kudus

1941 - 2010



Rupanya sambutan hari keluarga yang berlangsung pada 15hb hingga 16hb Mei merupakan hari terakhir keluarga Othmina bersama penaungnya iaitu Almarhum Al Fadhil Ustaz Hj Zuber Hj Abdul Kudus kerana kembalinya kerahmatullah ustaz pada 18hb Mei 2010 jam 7.15 pagi di hospital Tunku Najihah Kuala pilah pada usia 69 tahun kerana serangan jantung. Seringnya gurauan Angah Korol panggilan beliau oleh saya masih terbayang lagi. Cerianya beliau semasa sambutan hari keluarga ini berlangsung..Kami sekeluarga masih lagi bersemangat bercerita tentang hari keluarga ini. Balik dari masjid pagi 18hb itu, kira-kira jam 6.15 orang rumah mengajak tengok angah katanya. Rupanya pagi pagi terakhir kami bersamanya. Bagi saya bukan serangan jantung yang menjadi penyebab tetapi kerana ALLAH lebih menyayangi Pak Ngah. Insyallah kenangan bersama beliau akan kekal bersama saya selamanya. Alfatihah untuk Pak Ngah..semoga tergolong dalam kumpulan orang yang beriman dan lindungan ALLAH..amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan