Selasa, 10 November 2009

PERTANDINGAN PAINT BALL SMK JUASSEH
















Sempena program selepas PMR, pihak sekolah telah mengadakan satu pertandingan paint ball dengan kerjasama PUSAKO (Pusat Ko-Kurikulum). Pertandingan ini telah disertai oleh 27 buah pasukan yang dianggotai oleh pelajar, guru dan pekerja sekolah.Pertandingan ini memberi peluang kepada warga sekolah untuk meningkatkan kemahiran berfikir dan membuat keputusan. Pertandingan ini telah dibuka rasmi oleh Tuan Pengetua, Pn Yatimah Jiram dengan disaksikan oleh GPK 1 (Hjh Toharah Harun) dan guru sekolah.

7 ulasan:

  1. Glory...glory...hehe..kumpulan d urmpp ladies telah berjaya mengalahkan kumpulan Seiring Sejalan Seindah Bunga di Taman....Dinda ku pulang...90-0...=)

    BalasPadam
  2. Maklumlah kesian nak tembak kaum hawa. Orang lelaki ni mudah tersentuh lihat kaum hawa teraniaya

    BalasPadam
  3. Mengikut maklumat risikan, ada dalam kalangan d ummmp girl menjalinkan hubungan terlarang dengan marshal. sebab itu, marshal jadi hampeh ari tu.

    BalasPadam
  4. catatan di atas sebenarnya ditulis oleh pn shahida, saya teraniaya - othman

    BalasPadam
  5. menyebok 2nd time hehehe...maklum lar org takde blog...terpaksa menumpang...huhuhu ala c.suman ngaku jerk r d`urrmmmph ladies power..nak tao x rhsia kemenangan ktorg...pg tu ada di antara ktorg minum kopi JANDA...ooopsss bukan nk mengoda cuma nak tmbh power..hahahaha
    (hana agk 8481)

    BalasPadam
  6. Pn Yatimah Jiram pernah menjadi guru kelas serta pelatih pantun saya di tahun 90'an. mohon jasa baik tuan utk dapatkan saya no telefon beliau dan mailkan ke mizharmazlan@gmail.com atau tinggalkan saja di ruangan komen blog kenitra1975.fotopages.com.

    t.k.

    Mizhar Mazlan

    BalasPadam